Skvallertanten får sin spark i baken angående Jennifer Aniston och att hon möjligtvis skulle vara gravid..

Angående Jennifer Aniston och ryktet med att hon skulle vara gravid har krossats, buhuu!

I en intervju för Hello! tidningen krossar hon våra förväntningar:

"Ryktet nummer 1. Jag är inte påväg att gifta mig på nära håll än. Den här ringen jag har på mig är inte en förlovningsring. Jag har varit gift en gång tidigare (Brad Pitt) och jag vet inte om jag kommer gifta mig pånytt, men jag kan säga nu att jag inte har några planer att gifta mig. Förstått?" J-ja!


Hon har en väldigt kvick tankegång och är ordklar, så hon fortsätter;

"Rykte nummer 2. Nej, jag är inte gravid! Jag har bara just slutat röka, så jag har fått några extra kilon. Så, inte gravid och är inte påväg att gifta mig nu i närmaste framtid. Där ser ni! Det är bara att komma och fråga mig för att få veta sanningen!" That's true..

Men det är så himla roligt med rykten och skvaller, eller hur? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0