Svar på fråga


FRÅGA: Hej! varför bloggar du ibland jätteofta och ibland jättesällan som idag?!? och varför skrev du inte om att beckham fick en dotter för några dagar sedan?!?

SVAR: Hejsan! Orsaken varför jag inte bloggar varje dag med tio inlägg är att det inte händer nåt i kändisvärlden - som idag! Eller ja, det händer, men inte med såna kändisar jag vet om och tänker inte skriva om kändisar jag aldrig hört om :) Och gör ganska ofta tidinställda inlägg så att ni får under dagen mer att läsa, men nu har det bara inte hänt nåt..
Angående Beckhams dotter är jag verkligen ledsen om att jag inte informerat om det :( Jag läste om det nog den dagen hon föddes, men det bara stod still vad jag skulle skriva och senare känns det lite dumt att blogga; ''Beckham födde en frisk dotter för tre dagar sen".. lite torrt, eller hur?

Men tack för 'kritiken' :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0