Miranda Kerr berättar om sitt liv med sonen Flynn

6. januari 2011 föddes modellen Miranda Kerrs och skådespelare Orlando Blooms första son, Flynn Christopher Bloom. Andra namnet, Christopher, kommer från Mirandas ex-pojkvän som dog i en bilolycka när han var 15. Miranda och han var tillsammans ännu då.



"Jag vill göra så mycket mer än bara modelljobb, jag kan leva med min kropp som den är bara Flynn är okej", säger före detta Victoria's secret modellen Miranda.



Förlossningen var inte den lättaste heller, "Jag trodde jag skulle dö!", säger hon när hon berättar hur det kändes att föda naturligt. Hon kan inte tänka sig hur kvinnor hanterar det.

I april var Miranda tillbaka i studion och tog bikini foton, men hon ägnar nästan alla sina dagar åt sin 7 månader gamla son. "Vi tar ett bad tillsammans varje kväll. I första hand är jag fru och mor, när jag jobbar måste det vara ett bra beslut för vår familj"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0