Fråga!

FRÅGA: Kan du berätta om dej själv? :)) Skulle vara riktig schysst av dej och jag vill veta mer om dej som skriver i bloggen!! xoxxx
SVAR: Ska inte berätta så hemskt mycket, men lite kan ni väl få veta (:
Jag är en flicka, som inte ännu är myndig (fyllt 18), jag bor utanför Sverige (och har aldrig bott där heller), men talar - och skriver - flytande svenska.
Jag är mycket nyfiken, och det är en orsak varför jag driver denhär bloggen, för att jag är nyfiken över vad andra människor sysslar med och då blir kändisarna utsatta i mitt fall (kan och ska inte börja skriva en blogg om någon privatperson, haha :D )
Hoppas du fick ut något av mitt svar! Pusspusskramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0