Fråga!


FRÅGA: Läser du några bloggar? skriver du någon annan blogg än celebritybloggen?? :) synd att du inte berettar mer om dej själv.....

SVAR: Ja, jag läser andra bloggar, t.ex. dessies, isabelles, thaipinnen, gossips osv. + några av mina vänners bloggar och självklart andra kändisbloggar (så att man hänger med lite). Och ja, jag driver också 2 andra bloggar, en på mitt eget hemspråk och ett här på blogg.se, men den är såpass liten än så kan berätta om den sen senare ;)
Jag har fått ganska många email där folk vill veta mer om mig, men tyvärr berättar jag inte mer än vad jag berättat :( Bara för min egen skull och för att det finns så många elaka&nyfikna människor där ute som sedan tar reda på allt osv. Men, bloggen berättar ju om kändisar, inte om mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0