Selena vill inte vara i kontakt med internet

Selena stänger av datorn och viker långt ifrån internet.

Hon undviker numera att kolla på internet efter att hon börjat dejta med Justin Bieber och de fanatiska Bielieberna (JB fans) är överhatiska mot Selena. Hon får dagligen, nästan varje minut får hon hattexter på Twitter, mejl, brev.. ja, allt så att hon kände sig mer och mer ledsen över att hon ens tänker tanken på att dejta Justin.

"Jag försöker att vara utan läsa tidningar eller nåt på nätet men det är uppenbarligen omöjligt. Jag menar, det är överallt, så det finns ställen där jag läser saker som sårar mig"

Det här är ett exempel på vad som gör henne extremt ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0