Kim Kardashian: Stress + psoriasis

Den stora dagen närmar sig allt mer då Kim Kardashian och älskade Kris Humphries ska gifta sig i augusti.

Men nu räcker det inte bara med stress för Kim inför dagen. Hon har även fått en diagnos på psoriasis (en ärftlig hysjukdom).


Det har tagits bilder på vackra Kim med röda fläckar på benen. Själv har stjärnan vetat alltid att hon har psoriasis, för hennes mamma lider av samma sjukdom, men har inga fläckar.

"Istället för att gömma mig, visar jag mig istället", säger stjärnan. Hon berättar hur mycket press det är när man är hela tiden i tidningar och TV;

"Om jag går upp 1 kilo i vikt, är det stora rubriker om det", säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0