Justin Bieber Show

Lilla Justin Beav.. Jag menar, Justin Biebers liv:

1. Man blir en känd liten popstjärna som sjunger dagarna i ända att munnen blir i "sjung"-ställning

2. Man blir så känd att alla gör en cover av hans låtar.. t.o.m min mormor (inte påriktigt min mormor)

3. Och när man sedan frågar ut någon, händer så här..

4. När man letar upp sitt namn på Google för att se hur många "hints" man har, får man sig en liten chock

5. När man har huvudet fullt av sjungande och vill bli ännu mer känd, så tar man sig en titt i filmvärlden
6. Men till slut får de mest trogna fansen en att gråta :(

P.S. Jag har inget emot Justin Bieber, gillar faktist han och hans låtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0