Gerard Butler öppnar sig om sin pappa, "jag grät i fem timmar!"

Vissa har oturen att inte känna sin pappa. Skådespelaren Gerard Butler är en av dem.

Som 2-åring gick hans pappa ut ur dörren och lämnade Gerard och hans mamma för att klara sig själva.

Gerards mamma förblev både hans mamma och pappa

"Min mamma var oerhört viktig för mig. Jag brukade ha dessa hemska mardrömmar där det hände henne något", berättar han.


Han visste inget om sin pappa, han var möjligtvis död.

"En dag när jag kom hem från skolan som 16-åring, sa min styvpappa till mig 'Håll jackan på, din pappa är här'".

Den då 16-åriga Gerard började storlipa "jag grät säkert i fem timmar!" säger han.

Åren efter det blev de lyckligaste åt Gerard, han åkte till sin pappa i Canada och de reste tillsammans till Jamaica.

"Han är nu död för länge sedan, men vi hade kul ihop", säger Gerard och avslutar.

Snippsnappsnut, så hade sagan ett lyckligt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0