Justin jobbar på ett nytt album

Det senaste albumet publicerades 4 månader sedan, och nu är Justin färdig för ett nytt redan!

Han berättar i en intervju för MTV att han vill göra så mycket själv på nästa albumet som han kan
"Jag vill jobba med mig själv och skriva för mig själv. Jag jobbar med en hel del producenter och så, men jag skriver jättemycket, skriver på turné. Jag skriver om hur jag känner mig och att producera. Jag har producerat på min laptop och min dator", säger den 17-åriga unga mannen.

Han säger att han vill rikta sig mer på ca 20 åringar i jämfört med de 2 senaste albumen och det kommer finnas flera akustiska sånger på kommande albumet som väntas sig komma ännu det här året!

I väntan på det (:

Massa skrikande och fotande tonårstjejer.. och FOSSILMANNEN! haha.
Jag tror han var den ivrigaste fanen där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0