10 saker du INTE visste om herr Bieber ;)



10. "Min nya parfym Someday, gör också god kalorifattig salladsdressing"

9. "Jag var 8 månader i fängelse för gas smuttning"

8. "Det första jag köpte när jag slog ut stort var ett fyra lagers toastbröd"

7. "Så mycket jag än försöker, vet jag inte hur jag inte ska vara förtjusande ;)"

6. "Justin Bieber är min hemliga identitet, påriktigt är jag Green Lantern" (teckand superhjälte, sv. Gröna lyktan)

5. "Jag är påriktigt inte ett stort fan av Kevin James (skådespelare)"

4. "Jag bad min publicist att ta mig bort härifrån"

3. "Förra veckan köade jag i misstag två timmar för min egen autograf"

2. "Min mamma måste påminna mig att han (pekar på David Letterman) inte är Larry King (en annan tv-presentatör)"

1. "Det är en peruk (rufsar sitt hår)"


Haha, bästa!
(Klagar över eventuella översättningsfel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0